Rondetafelgesprek : Misleidende influencers
De vergadering is geweest
11 december 2024
16:00 - 18:15 uur
16:00 - 18:15 uur
Locatie:
Groen van Prinstererzaal
Commissie: Digitale Zaken
Commissie: Digitale Zaken
Tweede herziene convocatie i.v.m. nieuw ontvangen position papers *)
Bijlage
Deelnemers
-
J.J.T.M. Valize (PVV)
-
R.M. Dral (VVD)
-
J.P.S. Six Dijkstra (NSC)
-
J.J. van der Werf (D66)
Agendapunten
-
1
Blokindeling rondetafelgesprek misleidende influencers op 11 december 2024 van 16.00 tot 18.15 uur
Blok 1: verdienmodel van influencers (van 16 tot 16.45 uur)- Universiteit van Amsterdam - Dr. Eva van Reijmersdal, universitair hoofddocent Persuasieve Communicatie
- TikTok - Thierry Marchand, senior Manager Public Policy Benelux
- Adriaan ter Braack, wetenschapsjournalist
- Bits of Freedom - Lotje Beek, beleidsadviseur
Blok 2: handhaving en regelgeving (van 16.45 tot 18.15 uur)- Joost Bouhof, influencer/ creative marketeer
- Wes van Os, manager NikkieTutorials
- Risk Factory - Nick Boersma, programmamanager
- Autoriteit Consument & Markt (ACM) - Dries A.G.A. (Dries) Cuijpers, coördinator digitaal bij de Directie Consumenten
- Autoriteit Financiële Markten (AFM) - Jan Boerboom, hoofd Marktintegriteit en Handhaving
- Stichting Reclame Code - Otto van der Harst, directeur
- Commissariaat voor de Media - Doran Houthoff, hoofd Toezicht
-
2
Position papers
Te behandelen:
Loading dataLoading dataLoading dataLoading dataLoading dataLoading dataLoading dataLoading data