E-mailprocedure : E-mailprocedure - Uitstel AO Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014
De vergadering is geweest
27 januari 2016
16:00 uur
16:00 uur
Commissie:
Binnenlandse Zaken
Van: Commissie BiZa
Verzonden: dinsdag 26 januari 2016 16:18
Aan: GC-Commissie-BiZa
Onderwerp: E-mailprocedure - Uitstel AO Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014
Geachte leden commissie Binnenlandse Zaken,
Bij de staf van de commissie is het verzoek namens de fractie van de PvdA ontvangen om het algemeen overleg Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014 d.d. 28 januari 2016 van 15.00-17.00 uur te verplaatsen wegens agenda-technische problemen deze week. In de procedurevergadering op donderdag 28 januari kunt u dan een nieuwe datum voor het AO vaststellen.
Ik verzoek u uiterlijk woensdag 27 januari 2016 te 16.00 uur kenbaar te maken (middels een reply op deze mail) of u kunt instemmen met dit voorstel*)
*Toelichting
De e-mailprocedure is geregeld in artikel 36, vierde lid, van het Reglement van Orde, luidende:
4. Indien een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is, kunnen de leden van de commissie langs schriftelijke weg over dat voorstel besluiten. De voorzitter van de commissie beslist of een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is. Het besluit, bedoeld in de eerste volzin, wordt genomen als ware de Kamer in voltallige samenstelling bijeen en zou zij stemmen als bedoeld in artikel 69, derde lid.
Dit betekent dat in een e-mailprocedure een voorstel is aangenomen indien het door een absolute Kamermeerderheid wordt gesteund.
Met vriendelijke groet,
Anke Jansen
Commissieassistent
Vaste commissie voor Binnenlandse Zaken
Verzonden: dinsdag 26 januari 2016 16:18
Aan: GC-Commissie-BiZa
Onderwerp: E-mailprocedure - Uitstel AO Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014
Geachte leden commissie Binnenlandse Zaken,
Bij de staf van de commissie is het verzoek namens de fractie van de PvdA ontvangen om het algemeen overleg Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014 d.d. 28 januari 2016 van 15.00-17.00 uur te verplaatsen wegens agenda-technische problemen deze week. In de procedurevergadering op donderdag 28 januari kunt u dan een nieuwe datum voor het AO vaststellen.
Ik verzoek u uiterlijk woensdag 27 januari 2016 te 16.00 uur kenbaar te maken (middels een reply op deze mail) of u kunt instemmen met dit voorstel*)
*Toelichting
De e-mailprocedure is geregeld in artikel 36, vierde lid, van het Reglement van Orde, luidende:
4. Indien een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is, kunnen de leden van de commissie langs schriftelijke weg over dat voorstel besluiten. De voorzitter van de commissie beslist of een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is. Het besluit, bedoeld in de eerste volzin, wordt genomen als ware de Kamer in voltallige samenstelling bijeen en zou zij stemmen als bedoeld in artikel 69, derde lid.
Dit betekent dat in een e-mailprocedure een voorstel is aangenomen indien het door een absolute Kamermeerderheid wordt gesteund.
Met vriendelijke groet,
Anke Jansen
Commissieassistent
Vaste commissie voor Binnenlandse Zaken
Bijlage
Agendapunten
-
1
Uitstel AO Beleidsdoorlichting de dienstverlenende en innovatieve overheid over de periode 2011-2014
Te behandelen:
Loading data