Zoekresultaten (6)
U zoekt op ‘onderwijs’ U zoekt in Kamerstukken, Overige Kamerstukken, Tijdelijke commissie Digitale toekomst
Op deze pagina staat een overzicht van de meest recente Kamerstukken.
Position paper Future City Foundation t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek 'Instituties' d.d. 2 maart 2020
van het percentage van ons nationaal inkomen dat wij aan onderwijs uitgeven in relatie tot het belang van onderwijs voor ons toekomstig verdienvermogen. Het schijnt dat een werkbezoek aan Finland kan helpen als je wil nadenken...
2020D08006
Position paper ECP t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek Openbare kennisbijeenkomst d.d. 23 september 2019
in 2017) bron: Onderwijs in Cijfers48 332.200 5,6%v(in an 2016) BBP** bron: CBS Bruto Binnenlands Product 3,8 Onderwijs en opvoeden Om kinderen optimaal voor te bereiden op een zelfstandig leven in de maatschappij voeden we ze...
2019D36491
Position paper FME t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek 'Stakeholders' d.d. 2 maart 2020
een tekort aan technisch personeel binnen de industrie en tekort aan talent met de focus op digitale technologieën zoals cybersecurity, data science en AI. Daarom is het belangrijk dat we investeren in een positieve beeldvorming rondom...
2020D08011
Position paper Cyber Science Centre t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek Openbare kennisbijeenkomst d.d. 23 september 2019
onderzoek naar nieuwe technologieën of het evalueren van bestaande technologieën is aandacht daarvoor gevraagd, maar ook bij onderwijs (bestaande en nieuwe opleidingen) en bij onderzoek, zoals bij de verdeling van NWO-gelden. Het onderwijs op het gebied...
2019D36499
Position paper SCP t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek Openbare kennisbijeenkomst d.d. 9 september 2019
zij meer verschillende online activiteiten uitvoeren. Het onderwijs en ouders/opvoeders spelen een belangrijke rol in de begeleiding en opleiding van jongeren op het gebied van mediawijsheid en digitale vaardigheden. Ook ligt er een taak bij het...
2019D34310
Position paper iPoort t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek 'Stakeholders' d.d. 2 maart 2020
welke kaders zijn noodzakelijk om privacy, rechtsgelijkheid en verantwoording te garanderen en wat is de rol van industrie, kennisinstellingen, NGO’s en polit; iek en bestuur • Digitalisering & Onderwijs: kennisdeling en structurele samenwerking en samenspel...
2020D08118