Te behandelen zaken
-
1
-
2
*Indicatieve spreektijd per fractie 4 minuten*
-
3
MKBA Betalen naar Gebruik
Loading data -
4
Eindrapportages onderzoek betalen naar gebruik
Loading data -
5
Toezegging gedaan tijdens het algemeen overleg Autobelastingen van 4 november 2020, over de Keuzewijzer Autobelastingen
Loading data -
6
Beschouwing over de import van gebruikte motorrijtuigen
Loading data -
7
Stand van zaken 'Hand aan de kraan' analyse 2021 - fiscale stimulering emissievrije personenauto's
Loading data -
8
Onderzoek MIA uitstootvrije personenautotaxi’s en taxibussen
Loading data -
9
Hoofdlijnen Betalen naar Gebruik
Loading data -
10
Evaluatierapport 'Bijzondere regelingen MRB en BPM'
Loading data -
11
Onderzoek gedragseffecten rond de overstap van NEDC naar WLTP voor de bpm
Loading data -
12
HADK-analyse emissievrije personenauto's 2022
Loading data -
13
Onderzoek inzake de belasting van personenauto’s en motorrijwielen
Loading data -
14
Onderzoek naar effecten van hoofdvarianten betalen naar gebruik in de autobelastingen
Loading data -
15
Onderzoek naar oplossingsrichtingen kilometerregistratie Betalen naar Gebruik en burgerpeiling
Loading data -
16
Tussenevaluatie fiscale regelingen emissieloze voertuigen en plug-in-hybrides
Loading data -
17
Stand van zaken versterking handhaving op de bpm parallelimport
Loading data -
18
Certificeringen en ramingstoelichtingen maatregelen april 2023
Loading data -
19
Aanvullende onderzoeksrapporten Betalen naar Gebruik
Loading data -
20
Stimuleringsbeleid emissievrije personenauto's - "hand aan de kraan" analyse 2023
Loading data -
21
Toepassen laag schorsingstarief kamperauto
Loading data -
22
Hand aan de kraan analyse 2024 - stimulering elektrische auto's
Loading data -
23
Marktverkenning emissievrije bestelauto's
Loading data -
24
Onderzoeken Betalen naar Gebruik
Loading data