E-mailprocedure : Inventarisatie van suggesties voor de sprekerslijst – rondetafelgesprek corona-app
De vergadering is geweest
16 april 2020
12:00 uur
12:00 uur
Commissie:
Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Geachte (plv.) leden van de vaste commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport,
in afschrift aan de fractievoorzitters en commissies voor J&V, EZK en BiZa,
Zoals zojuist gebleken blijkt een meerderheid (PVV, D66, SP, GL, PvdA, CU, PvdD en Van Kooten-Arissen) de combinatie te steunen van een korte technische briefing en een rondetafelgesprek over de corona-app volgende week.
In dat kader stel ik voor over te gaan tot het inventariseren van suggesties voor de sprekerslijst van het rondetafelgesprek.
U wordt verzocht uiterlijk morgen 16 april 2020 om 12.00 uur (gelieve met een ‘Allen beantwoorden’ op dit e-mailbericht) één of maximaal twee suggesties te doen voor de sprekerslijst van het rondetafelgesprek.
Op last van de door het Presidium gestelde maatregelen met betrekking tot corona, mogen slechts twee externe sprekers gelijktijdig aan tafel plaatsnemen. Het voorstel is maximaal vier blokken van twee sprekers per blok aan te houden en een maximale duur van vier uur. Mochten er meer dan acht sprekers voorgedragen worden dan is een vervolgprocedure noodzakelijk om de sprekerslijst in te korten.
Mijn inzet is de technische briefing en het rondetafelgesprek conform uw wens volgende week te organiseren. Hiervoor zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van zaalcapaciteit conform de afspraken van het Presidium.
Spoedig na de termijn van deze e-mailprocedure zal ik u informeren over de uitkomst.*
Met vriendelijke groeten,
Miguel Israel
in afschrift aan de fractievoorzitters en commissies voor J&V, EZK en BiZa,
Zoals zojuist gebleken blijkt een meerderheid (PVV, D66, SP, GL, PvdA, CU, PvdD en Van Kooten-Arissen) de combinatie te steunen van een korte technische briefing en een rondetafelgesprek over de corona-app volgende week.
In dat kader stel ik voor over te gaan tot het inventariseren van suggesties voor de sprekerslijst van het rondetafelgesprek.
U wordt verzocht uiterlijk morgen 16 april 2020 om 12.00 uur (gelieve met een ‘Allen beantwoorden’ op dit e-mailbericht) één of maximaal twee suggesties te doen voor de sprekerslijst van het rondetafelgesprek.
Op last van de door het Presidium gestelde maatregelen met betrekking tot corona, mogen slechts twee externe sprekers gelijktijdig aan tafel plaatsnemen. Het voorstel is maximaal vier blokken van twee sprekers per blok aan te houden en een maximale duur van vier uur. Mochten er meer dan acht sprekers voorgedragen worden dan is een vervolgprocedure noodzakelijk om de sprekerslijst in te korten.
Mijn inzet is de technische briefing en het rondetafelgesprek conform uw wens volgende week te organiseren. Hiervoor zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van zaalcapaciteit conform de afspraken van het Presidium.
Spoedig na de termijn van deze e-mailprocedure zal ik u informeren over de uitkomst.*
Met vriendelijke groeten,
Miguel Israel
Bijlage
Agendapunten
-
1
Inventarisatie van suggesties voor de sprekerslijst – rondetafelgesprek corona-app
Te behandelen:
Loading data