E-mailprocedure : E-mailprocedure - Verplaatsing AO Water naar 21 juni 2017

De vergadering is geweest

1 juni 2017
12:00 uur
Commissie: Infrastructuur en Milieu (2010-2017)
Geachte leden en plaatsvervangend leden van de vaste commissie voor Infrastructuur en Milieu,
 
Naar aanleiding van de besluitvorming tijdens de procedurevergadering van de commissie voor IenM van 24 mei 2017 wordt u hierbij gevraagd of u er akkoord mee bent om het algemeen overleg Water, dat nu op 15 juni is voorzien, te verplaatsen naar 21 juni 2017 van 13.00 tot 17.00 uur. Dit naar aanleiding van een verzoek hiertoe van de minister, nu het algemeen overleg MIRT op dat tijdstip is komen te vervallen.
 
Ik verzoek u om vóór donderdag 1 juni te 12.00 uur te laten weten of u met het voorstel kunt instemmen (graag een Allen beantwoorden op dit emailbericht). Spoedig daarna zal ik u informeren of het voorstel is aangenomen*
 
 
Met vriendelijke groet,
Rens Jansma
Adjunct griffier vaste commissie voor Infrastructuur en Milieu 
 
*Toelichting
De e-mailprocedure is geregeld in artikel 36, vierde lid, van het Reglement van Orde, luidende:
   4. Indien een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is, kunnen de leden van de commissie langs schriftelijke weg over dat voorstel besluiten. De voorzitter van de commissie beslist of een voorstel eenvoudig en spoedeisend van aard is. Het besluit, bedoeld in de eerste volzin, wordt genomen als ware de Kamer in voltallige samenstelling bijeen en zou zij stemmen als bedoeld in artikel 69, derde lid.
 
Dit betekent dat in een e-mailprocedure  een voorstel is aangenomen indien het door een absolute Kamermeerderheid wordt gesteund.
 
 

Bijlage

Agendapunten

  1. 1

    Verplaatsing AO Water van 15 naar 21 juni 2017

    Te behandelen:

    Loading data