Procedurevergadering : Vergadering van de werkgroep Toekomstverkenning Jeugdzorg

De vergadering is geweest

17 december 2009
12:00 - 14:00 uur
Locatie: Wttewaall van Stoetwegenzaal
Commissie: algemene commissie voor Jeugd en Gezin

Bijlagen

Agendapunten

  1. 1

    Bespreking uitkomsten van de startgesprekken (14 december jl.) in relatie tot het plan van aanpak van de werkgroep

    Besluit:

    - Het plan van aanpak wordt naar aanleiding van ter vergadering gemaakte suggesties en opmerkingen aangepast. Met onderling goedvinden zal de aangepaste versie van het plan van aanpak ter finale goedkeuring worden voorgelegd aan de voorzitter van de werkgroep. 

  2. 2

    Vastgestelde data procedurevergadering van de Werkgroep Toekomstverkenning Jeugdzorg

    • Donderdag 14 januari van 13.00 - 15.00 uur: bespreking opzet besloten/openbare rondetafelgesprekken/hoorzittingen en werkbezoeken op locatie. Leden van de werkgroep worden verzocht uiterlijk vrijdag 8 januari 2010 per email (a.teunissen@tweedekamer.nl) suggesties aan te leveren over de opzet van de rondetafelgesprekken/hoorzittingen alsmede namen van organisaties en personen. De griffier zal op basis van de aangeleverde suggesties dinsdag 12 januari een voorstel rondsturen.
    • Maandag 1 februari van 10.30 - 14.30 uur: bespreking verkenningsrapportage naar aanleiding van de Evaluatie wet op de jeugdzorg.
  3. 3

    Overige besluiten

    • Leden van de werkgroep zullen worden gemachtigd voor de intranet/teamsite van de werkgroep Jeugdzorg. Op deze teamsite zijn relevante rapporten/dossiers raadpleegbaar.
    • Onder voorbehoud van beschikbaarheid zal de Enquêtezaal worden gereserveerd voor een aantal sessies van rondetafelgesprekken/hoorzittingen (medio februari). Daarbij opgemerkt dat de parlementaire onderzoekscommissie Financieel Stelsel voorrang heeft in het geval van een gelijktijdige reservering.