Motie : Motie van het lid Soepboer over het voortbestaan van het gespecialiseerd onderwijs garanderen voor leerlingen met specialistische onderwijs- of ondersteuningsbehoeften

Download

Indieners

Stemmingsuitslagen

Aangenomen met handopsteken


Voor: 79
75Vereist: 75
150Totaal: 150

Fracties Zetels Voor/Tegen
PVV 37 Voor
GroenLinks-PvdA 25 Tegen
VVD 24 Tegen
NSC 20 Voor
D66 9 Tegen
BBB 7 Voor
CDA 5 Tegen
SP 5 Voor
ChristenUnie 3 Tegen
DENK 3 Voor
FVD 3 Voor
PvdD 3 Voor
SGP 3 Tegen
Volt 2 Tegen
JA21 1 Voor

Gerelateerde documenten

Hier vindt u documenten die gerelateerd zijn aan bovenstaand Kamerstuk.

Verslag houdende een lijst van vragen en antwoorden

36600-VIII-18 Verslag houdende een lijst van vragen en antwoorden

Indiener L. Bromet, voorzitter van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Brief commissie aan bewindspersoon

Aan staatssecretaris- nadere toelichting op uitvoering motie Van Zanten go op eigen locaties (Kamerstuk 31497, nr. 479)

Indiener M. Verhoev, griffier

Brief regering

31497-489 Reactie op de motie van het lid Van Zanten over een eerdere definitie van passend onderwijs aanhouden en gespecialiseerd onderwijs op eigen locaties laten voortbestaan (Kamerstuk 31497-479), op de gewijzigde motie van het lid Van Zanten over onderzoeken op welke wijze er binnen lerarenopleidingen meer aandacht kan komen voor het begeleiden van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften (Kamerstuk 31497-488) en op de motie van het lid Soepboer over het voortbestaan van het gespecialiseerd onderwijs garanderen voor leerlingen met specialistische onderwijs- of ondersteuningsbehoeften (Kamerstuk 31497-482)

Indiener M.L.J. Paul, minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs

Activiteiten

Tweeminutendebat Passend onderwijs (CD 29/5)

Plenair debat (tweeminutendebat)
Tijd activiteit: 10:15

Stemmingen

Stemmingen
Tijd activiteit: 15:00

Aanvang middagvergadering: Regeling van werkzaamheden

Regeling van werkzaamheden
Tijd activiteit: 14:45

Procedurevergadering

Procedurevergadering
Tijd activiteit: 09:30